Cust Minta Doa Dapat Zuriat, Rezeki Rider Foodpanda Dapat Tips RM1k

Tugas sebagai rider bukan satu tugas yang ringan. Selain daripada cuaca dan keselamatan, ragam cust juga salah satu benda yang akan dorang hadap setiap kali bertugas.

Sebagai hargai mereka yang bertugas & terima kasih, ada cust yang akan berikan tips kepada rider-rider ni sama ada dalam bentuk duit atau pun makanan.

Gambar sekadar hiasan. Kredit: MStar

Biasa tips yang akan diberikan ialah RM5, tapi korang pernah bayangkan tak yang ada cust bermurah hati sanggup bagi tips sampai RM1,000 dekat rider.

Macam yang jadi baru-baru ni, seorang rider share yang dia terkejut bila buka sampul tips daripada customer yang jumlahnya bukan ratus-ratus, tapi cecah sampai RM1,000!

Kredit: Muhammad Faris Faizul

Dalam satu sharing dekat group FB FoodPanda Rider Malaysia, rider tu bagitahu sungguh dia terkejut dengan rezeki yang tak disangka-sangka sampaikan rasa terkejut tu boleh macam nak melompat dari motor.

Pada awalnya dia ingat macam cust tu tersalah letak, tapi bila ditanya memang jumlah tu untuk beliau supaya dapat mendoakan cust tadi untuk dikurniakan zuriat dengan cepat.

Kredit: Muhammad Faris Faizul 

Rezeki memang tak pernah salah alamat. Bak kata netizen, mesti ada satu benda baik yang abang ni buat sampaikan rezekinya Tuhan tulis begitu.

Buat pembaca RL, sama-samalah kita doakan agar cust tu dimurahkan rezeki dan dikurniakan zuriat dengan cepat. Moga dengan kebaikan yang diberikan jadi asbab Tuhan kurniakan akak cust tu zuriat.

Aamin!

Korang juga mungkin berminat nak baca: Ternganga Netizen Tengok 2 Bulan Income Jadi Rider Lebih RM18K

Raja Lepak

Read Previous

Rumah The Conjuring Memang Berhantu, Ini Kejadian Seram Yang Pernah Jadi

Read Next

Badan Lebam Tanda Digigit Jin?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *