‘The Lonely Hearts Club’: Buah Tangan An Honest Mistake

Kumpulan rock Malaysia An Honest Mistake sedang bersiap sedia untuk melancarkan album terbaru mereka, ‘The Lonely Hearts Club.’ Showcase sempena kelahiran ini dijadualkan bakal berlangsung  pada 30 Mac 2024,di Live Fact KL.

Acara ini menjanjikan persembahan penuh album 13 lagu, yang menampilkan kerjasama dengan artis seperti Su San, Transitions, LOGuitarist dan Amanda Love.

Album itu, yang lahir daripada pengalaman semasa pandemik, termasuk single hit seperti ‘I Don’t Give A Damn,’ ‘All Over Again’ dan ‘goodbye, goodnight ft. Vinesh of Trophy Knives,’ bersama-sama dengan lagu baharu yang menampilkan vocal Amanda Love bertajuk ‘I, Suffocate,’ yang mengupas tema kemurungan dan perjuangan harga diri.

Kumpulan itu mencerminkan perjalanan daripada pembatalan pertunjukan anti-Hari Kekasih pada tahun 2022 kepada kejayaan memulakan jelajah musikber tajuk ‘The Lonely Hearts Club’ merentasi empat bandar. Kini, pada tahun 2024, mereka teruja untuk berkongsi pertumbuhan mereka sebagai artis dan kemuncak lagu mereka yang diilhamkan oleh pandemik.

Kumpulan itu tidak sabar-sabar untuk berhubung semula dengan peminat dan berkongsi lebih banyak pandangan semasa pertunjukan yang akan datang, di mana mereka juga akan memperkenalkan pelbagai barangan baharu.

Barangan yang akan dijual semasa pelancaran ini termasuk CD dan baju-T  sedang dijual sekarang dengan tiket Pra-Jualan berharga RM40 dan tiket Regular pada harga RM50 di https://thelonelyheartsclublaunch.peatix.com 

Raja Lepak

Read Previous

REXONA X (G)I-DLE : Glow It Up!

Read Next

Layan Galau Dengan Alunan Suara Trio Terhebat (Vol1)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *