REXONA X (G)I-DLE : Glow It Up!

Rexona colab dengan (G)I-DLE! Kerjasama ni mencerminkan komitmen Rexona untuk memberikan lebih dari sekadar inovasi deodoran pencerahan dan kesegaran untuk bawah lengan tetapi juga menjadi simbol keyakinan yang relevan dengan trend budaya terkini.

 Dengan lebih 12 juta peminat, (G)I-DLE telah mengungguli Billboard Emerging Artists Chart dan etos mereka yang sentiasa mencabar sempadan selari dengan semangat ‘not done yet’ Rexona.

 Kerjasama ini memperkenalkan rangkaian deodoran Vitamin+Bright bagi menangani kerisauan mengenai ketiak sambil memastikan perlindungan 72 jam. Formula inovatif ini, diperkayakan dengan vitamin antioksidan, memperkasa keyakinan dan pergerakan dengan pilihan roll-on dan aerosol untuk memenuhi keperluan yang pelbagai.

Pergerakan #GLOWFORIT ini juga melibatkan pelancaran pop-up event di The Starhill Kuala Lumpur pada 15 Februari ini. pengunjung boleh melibatkan diri dalam pelbagai aktiviti, memenangi barangan Rexona dan menempah tempat untuk Virtual Meet & Greet bersama (G)I-DLE.  

Deodoran Vitamin+Bright Rexona kini boleh didapati di kedai dan dalam talian di Watsons dan Guardian. 

Raja Lepak

Read Previous

Ekspresi realiti KRANS dalam JELAGA

Read Next

‘The Lonely Hearts Club’: Buah Tangan An Honest Mistake

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *