Rayakan Tahun Naga Dengan Koleksi Tahun Baru Lunar New Balance!

Tampil yakin seperti naga yang gagah! Menjelang Tahun Naga 2024, New Balance mengumumkan pelancaran koleksi Tahun Baru Lunarnya, yang menampilkan pelbagai pakaian dan kasut dengan harapan untuk semua bersama-sama menjadi lebih kuat seperti sang naga dan memperoleh kemakmuran dan tuah pada tahun baharu.

Dalam budaya Timur, 2024 dikenali sebagai “Tahun Naga Kayu”. Ia melambangkan pertumbuhan, kecergasan dan tenaga yang padu. Berpegang pada teras ini, koleksi New Balance Lunar New Year merangkumi kepercayaan bahawa, sama seperti akar yang saling berkait memupuk pokok, tindakan penyatuan semula menguatkan individu dan komuniti, berfungsi sebagai mata air harapan dan tenaga untuk memulakan perjalanan yang menjanjikan ke alam baharu.

Menyemai warisan jenama dengan kepentingan budaya Timur, koleksi Tahun Baru Lunar memenuhi keperluan individu dari semua peringkat umur dalam keluarga. New Balance memperkenalkan rangkaian penuh pakaian, merangkumi jaket tenunan, hoodie, baju sejuk dan seluar rajutan untuk mereka mencari keselesaan dan gaya.

New Balance juga telah mengeluarkan WRPD RUNNER yang diperbaharui dengan rekaan inovatif, rugged-aesthetic 610, dan retro-inspired 1906N. Setiap pasang mencerminkan pertukanagn halus New Balance, membolehkan pemakai melangkah dengan bergaya ke tahun baharu.

Koleksi New Balance Lunar New Year akan tersedia di Pavilion KL dan gedung The Exchange TRX, serta dalam talian di www.newbalance.com.my  bermula dari 5 Januari 2024. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Koleksi Tahun Baru Lunar New Balance, sila layari laman web di SINI.

Raja Lepak

Read Previous

Filem Bersama Malaysia-Korea Selatan yang Pertama : THE LORD MUSANG KING Mengambil 21 Hari Penggambaran

Read Next

Smartwatch Upgrade Dengan  Kieslect Kr2 dan Ks2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *