Siri Akhir Drama Supernatural Korea ‘Moving’ Mencapai Rekod Penonton Paling Tinggi

Siri Korea “Moving” telah mencapai kejayaan dengan memecah rekod tontonan tertinggi untuk 3 episod terakhirnya di Disney+ Hotstar termasuk di Korea, Filipina dan Taiwan. Sejak disiarkan pada 9 Ogos 2023, “Moving” telah menjadi siri asal Korea yang paling banyak ditonton di Disney+ Hotstar dan Hulu. Siri ini dipuji kerana memberi perspektif baharu pada genre supernatural, struktur naratif yang berani, urutan aksi dan penceritaan yang dinamik.

“Moving” menampilkan pelakon terkenal Korea seperti Ryu Seungryong, Han Hyojoo dan Zo Insung. Drama ini berkisar mengenai sekumpulan perisik Korea Selatan yang melindungi anak-anak mereka yang mempunyai kuasa supernatural daripada agensi kerajaan. Pada mulanya direkrut untuk kebolehan mereka yang luar biasa, mereka hilang selepas menjalankan misi yang meragukan. Kini, dengan anak-anak mereka mempamerkan kuasa yang sama dan pembunuh upahan berbahaya yang menyasarkan individu dengan kuasa, ibu bapa mesti kembali kepada peranan mereka dahulu.

Siri ini telah dipuji kerana kandungannya yang berkualiti dan dilihat sebagai saga adiwira yang hebat dengan berteraskan emosi. 

Selain itu, peminat “Moving” boleh menikmati tiga episod pertama “The Worst of Evil,” secara eksklusif di Disney+ Hotstar. Berlatarkan Gangnam tahun 1990-an, filem ngeri jenayah ini mengisahkan pegawai polis, Park Junmo ketika dia menyusup masuk ke dalam kumpulan berbahaya untuk menjatuhkannya dari dalam, membawa kepada dilema moral dan pilihan yang sukar.

Raja Lepak

Read Previous

Raikan kesihatan dengan Energizer Re-Energize 100% Fitfest!

Read Next

Daiso labur RM1 bilion bina pusat pengedaran global!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *