‘Sos Tak Ada’, Penyokong Merungut Kena Scam Burger Stadium Harga Mahal

Kalau ada game bola, biasanya memang ramai yang akan turun padang memberi sokongan kepada pasukan kegemaran masing-masing. Terutamanya kalau yang bertanding itu melibatkan negara. Bersorak dan memberikan sokongan kepada pasukan negara memang menyeronokkan.

Yang jadi tak seronok bila dalam stadium tu tiba-tiba rasa lapar, lepas tu terpaksa membeli makanan yang dijual di sana. Macam dalam video TikTok @fadleyjabal37 ini, tuan tanah membeli burger di stadium dengan harga RM5 sebiji. Yang menimbulkan kemarahan ialah burger yang dibeli langsung tiada sos. 

Isu burger stadium harga Yahudi ni bukan sekali dua dah disuarakan. Burger mahal, tapi tanpa sayur. Malah kalau ada sekali pun, kuantitinya sangat tidak berpadanan dengan harga yang dibayar. Paling menimbulkan kemarahan, ada juga daging burger yang dimasak sekadar ala kadar. 

Sebab kelaparan, makanya kita ni tak ada pilihan lain untuk beli dan makan jelah kan? 

Video: TikTok @fadleyjabal37

Read Previous

3 Bulan Kosong, Individu Selamba Tumpang Siap Tukar Kunci & Mangga Tanpa Inform Tuan Rumah

Read Next

Chant ‘Sawadikap’ Atas Kemenangan Thailand, Ramai Senang Tengok Ultras Malaya Berkongsi Contoh Sebagai Fans Bola Yang Baik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *