Ini Rupanya Empunya Suara Lagu Viral ‘Sikok Bagu Duo’

Asal buka je TikTok, confirmlah kat fyp tu akan lalu lagu sikok bagi dua ni.Sampai nak tidur pun masih terngiang dekat telinga lagu ni. Dia punya penangan tu, fuh!

Punya viral lagu ni, nak tanya korang tahu tak siapa empunya suara tu sebenarnya? Jom kita story morry.

Untuk pengetahuan korang, lagu Sikok Bagi Duo ini dinyanyikan oleh Meli Dedi, seorang pengacara majlis wanita dari Lubuklinggau, Indonesia. 

Lagu Sikok Bagi Duo ni viral secara tak sengaja masa Meli mengacarakan majlis apabila beliau dijemput untuk menari sambil menyanyi bersama undangan lain. Punyalah viral dalam masa 2 minggu je dah 1 juta tontonan video muzik lagu ni.

Btw, kalau korang nak tahu, lagu ni sebenarnya bawa makna kalau satu untuk dua tu tak boleh, jomlah kita usahakan sama-sama.

Selalu layan part Sikok Bagi Duo yang pendek je kan? Haa ni jom layan versi penuh dia DEKAT SINI. 

Read Previous

Dah Jelas Arahan Jangan Ubah, Netizen Kesal Tulisan Menggunakan ‘Block’ Rosak Angkara Pengunjung Gatal Tangan

Read Next

Selalu Level Lain, Kali Ni Iklan Deodorant Pula

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *