Gelagat Comel Jin Masa Diruqyah Buat Netizen Terhibur

Kalau tengok orang kena rasuk, biasanya kita akan rasa takut kan? Sebab ada sesetengah jin yang merasuk tu sangat agresif sampai boleh cederakan orang sekeliling.

Tapi lain pulak halnya dekat TikTok ni. Jin ni boleh pula buat aksi comel masa merasuk seorang budak perempuan ni. 

Sampai netizen yang tengok pun macam konfius kena seram ke kena terhibur ni.

Mana tidaknya, dalam video tu boleh nampak yang jin tu bertindak dengan keluarkan suara dengan intonasi comel, siap gerakan badan yang macam-macam lagi. Elok je dengar cakap pak ustaz yang merawat.

Si tukang teman & pak ustaz sendiri pun tak boleh tahan senyum tengok perangai yang dirasuk tu. Macam-macam betul eh?

Macam CT, first timelah tengok orang kena rasuk macam ni punya comel. Biasanya tengok yang bukan main garang dia dengan pak ustaz. Habis semua dia nak terkam.

Pengalaman korang tengok orang kena rasuk pulak macam mana?

Read Previous

Pelajar ‘Beli’ Buku, Kopi & Makanan Dengan Tukaran Najis

Read Next

Aksi MotoGP Abang Grab Kona Baring Curi Perhatian Netizen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *