Lelaki Hulk mahu cari jodoh

Mencari pasangan hidup bukanlah suatu yang mudah terutama untuk bertemu dengan seseorang yang benar-benar sepadan serta saling melengkapi. Tidak kira umur mahupun saiz badan setiap orang mempunyai kriteria sendiri dalam mencari pasangan.

Min ada terbaca dalam satu portal berita ini tentang seorang lelaki dari Pakistan yang sedang mencari jodoh. Uniknya lelaki ini dia merupakan individu yang popular di sana dan mempunyai gelaran yang cukup unik.

Seorang lelaki yang mempunyai tubuh yang besar seperti watak dalam filem fiksyen, Hulk, kini mahu mencari pasangan hidup. Lelaki dari Pakistan bernama Arbab Khizer Hayat kini berusia 25 tahun dan mempunyai ketinggian 190 cm.

Image result for Arbab Khizer Hayat"

Memetik laporan daripada Daily Mail, Arbab memerlukan wanita yang lebih daripada sekadar pasangan hidup. Dia memerlukan seorang wanita yang boleh dipercayai sebagai tukang masak untuk memenuhi keperluan pemakanannya. Sebabnya, dia mahu badan otot Hulknya dikekalkan.

“Ibu bapa saya mahu saya berkahwin. Mereka mahu saya mempunyai anak-anak yang hebat tetapi saya tidak menemui pasangan yang sesuai, “jelas lelaki itu.

Dia juga ingin mendapatkan seorang teman yang mempunyai badan yang baik dengan berat minimum 101 kg.

Image result for Arbab Khizer Hayat"

“Saya mahu bertemu dengan wanita yang beratnya sekurang-kurangnya 101 kg dan ketinggian 192 cm, jadi kita akan kelihatan sepadan,” jelasnya.

Inilah sebabnya Arbab menolak kira-kira 300 wanita yang berminat menjadi sahabat hidupnya. Dia takut untuk menyakiti pasangannya jika mereka mempunyai badan yang nipis dan kecil.

“Saya memerlukan isteri dengan berat badan berat supaya saya tidak menyakiti dia. “Semua wanita yang ingin menikahi saya setakat ini terlalu tipis,” kata Arbab.

Image result for Arbab Khizer Hayat"

“Dalam tempoh tujuh tahun yang lalu, saya telah mencari cinta dengan teliti, dan telah melihat 200-300 wanita, tetapi semuanya rata-rata mempunyai berat badan yang kecil,” kata lelaki itu dalam Hulk.

Image result for Arbab Khizer Hayat"

Arbab sendiri adalah atlet angkat berat terkenal di Pakistan.

Di negara kelahirannya, dia dipanggil lelaki yang paling kuat. Arbab kemudian mendapat populariti dan setiap hari dia berkhidmat kepada peminat yang datang kepadanya untuk mengambil gambar.

“Saya mendapat banyak kasih sayang dan kagum dari orang-orang di sini. Tetapi saya tidak mahu berhenti di sini. Saya mahu menjadi bintang dunia, “jelas Arbab.

Semoga Arbab bertemu dengan pasangan yang sesuai untuknya. Bagi min dia agak rasional mahukan isteri dengan fizikal yang sama dengannya dan tidak mahu menyakitkan wanita yang berbadan kecil atau kurus. Bukan calang-calang yer 300 wanita yang nak kat Arbab ni. Korang hado???

Raja Lepak

Read Previous

Pokok-pokok tumpangan makhluk ghaib

Read Next

10 tempat wisata pelik yang korang tak sangka wujud di dunia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *