Meraikan Hari Kesedaran Kesihatan Mental Sedunia Dengan Gabungan Inovasi Dan ‘Mindfulness’

Baru-baru ini Canon Malaysia telah memperkenalkan ahli Baharu dalam rangkaian mesin pencetaknya dalam acara “Mega Productivity With Canon” di autama Farm, Bandar Utama. 

Dengan kerjasama Thrive Well, sesi yoga bersama jemputan dan media ini bukan sahaja bertujuan memperkenalkan produk terbaharu syarikat ini, tetapi juga untuk menekankan kepentingan menjaga kesihatan mental bersempena hari Kesedaran Kesihatan Mental Sedunia. Canon percaya bahawa kesejahteraan mental adalah sama pentingnya dengan kemajuan teknologi dan merupakan aspek penting dalam komitmennya untuk menjaga orang ramai.

Produk tambahan terbaharu Canon adalah untuk pencetak siri G, siri TS dan siri GX, yang menyasarkan pengguna domestik dan perniagaan.

Syarikat itu berkata pencetak ini mentakrifkan semula fungsi serba boleh dan prestasi untuk memenuhi pelbagai keperluan perniagaan dan individu.

Acara itu juga menjadi bukti komitmen Canon terhadap penyelesaian percetakan yang komprehensif, menawarkan kesesuaian yang sempurna untuk setiap keperluan pelanggan.

Sebagai sebahagian daripada pelancaran menarik ini, Canon mendedahkan slogan penjenamaan baharu untuk siri PIXMA G dan GX, kini dikenali sebagai MegaTank, yang menekankan:

1. Botol Dakwat Hasil Tinggi untuk Pencetakan Kos Sangat Rendah: MegaTank bertujuan untuk memberikan kepraktisan dengan botol dakwat berkapasiti tinggi, menghasilkan percetakan kos ultra rendah untuk pengguna dan perniagaan yang mementingkan bajet.

2. Kemudahan Penggunaan yang Tiada Tandingan: Siri MegaTank Canon mengutamakan kemesraan pengguna, menawarkan reka bentuk intuitif dan persediaan yang mudah, menjadikannya boleh diakses walaupun kepada pengguna baru.

3. Penyelenggaraan Mudah dengan Katrij Penyelenggaraan Boleh Alih: MegaTank memudahkan penyelenggaraan pencetak dengan kartrij penyelenggaraan boleh tanggal, memastikan penyelenggaraan rutin tanpa kerumitan.

4. Percetakan Berkualiti Tinggi untuk Dokumen dan Foto: MegaTank secara konsisten menghantar dokumen dan foto berkualiti tinggi, mencerminkan dedikasi Canon terhadap kecemerlangan.

5. Melayani Semua Keperluan: Keserbagunaan adalah nadi MegaTank, memastikan ia dapat memenuhi pelbagai keperluan percetakan, daripada dokumen harian hingga cetakan foto yang menakjubkan.

Menurut Sandy Lee, Ketua Produk Sistem Pengguna di Canon Malaysia, acara ini  adalah manifestasi falsafah “Kyosei” Canon, yang merangkumi kewujudan bersama yang harmoni untuk kebaikan yang lebih besar.

Beliau juga sekali lagi menekankan komitmen syarikat ini  untuk menyediakan penyelesaian percetakan serba boleh sambil mempromosikan kesejahteraan mental. 

Raja Lepak

Read Previous

S.T.O.P Back Pain! 4 Tips Untuk Hentikan Sakit Belakang!

Read Next

McDonald’s Malaysia Sahkan Sumbangan ke Dana Kemanusiaan Palestin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *