Axiata Arena Bakal Jadi Saksi Malam Pertarungan Penuh Aksi One Championship

Selepas hampir tiga tahun, buat kali pertamanya One Championship kembali ke Kuala Lumpur bagi memberi peluang kepada peminat Malaysia melihat atlet kegemaran mereka dalam satu malam penuh dengan aksi pertarungan.

Bakal berlangsung Sabtu (22 Oktober) depan di Axiata Arena, acara ini juga akan membawakan dua pertarungan pasca-kelayakan khas untuk penonton arena yang menampilkan bintang MMA tempatan Malaysia, Agilan “Alligator” Thani dalam pertarungan Welterweight menentang Ilja Stojanov dari Jerman, dan anak kelahiran Kuala Lumpur Keanu Subba dalam pertarungan Featherweight menentang Yoo Chang Min dari Korea Selatan.

Ada juga tiga perlawanan Kejuaraan Dunia yang menarik, yang menampilkan John Lineker yang mempertahankan Gelaran Bantamweight menentang Fabricio Andrade dalam acara utama.

Dan juga Regian Eersel yang akan beraksi untuk meraih tali pinggang keduanya dalam perlawanan menentang Sinsamut Klinmee untuk Kejohanan Dunia ONE Lightweight Muay Thai sulung dan Superlek Kiatmoo9 menentang Panpayak Jitmuangnon dalam Pusingan Akhir Grand Prix Dunia Flyweight Muay Thai.

Maklumat lanjut tentang update event One Championship, korang boleh terus layari media sosial:

Twitter/Instagram: @ONEChampionship

Facebook: https://www.facebook.com/ONEChampionship 

Raja Lepak

Read Previous

Mak Cik Memang Lejen, Sempoi Mancing Atas Motor Siap Berhelmet

Read Next

Sebab Terlampau Cantik, Ini Kisah Sedih ‘Anak Pontianak’ Tiara Kartika

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *