9 Promosi Merdeka Yang Boleh Korang Redeem Sempena Merdeka Ni

Macam biasa, bila tibanya Hari Kemerdekaan pasti banyak promosi dan diskaun menarik yang akan ditawarkan. Tak kisahlah makanan atau minuman, ada juga pihak yang menawarkan promosi daripada segi aktiviti. 

Menjelang merdeka, jom sis senaraikan promosi menarik yang boleh korang dapatkan dengan aplikasi FAVE.

1. Nasi Lemak Santan

Dengan potongan sehingga 18%, korang boleh enjoy Nasi Lemak Combo Set Meal dengan  harga RM14.73 je. Untuk dapatkan diskaun ni, korang hanya perlu ke tab ‘Me’ di aplikasi dan tunjukkan baucar Fave korang di outlet Santan Sunway Pyramid. 

Sah sehingga 31 Disember 2023. Maklumat lanjut boleh terus ke Santan Nasi Lemak Combo Set Meal.

2. Homi CurryPuff

Snack hari Merdeka? Karipap pun onz! Korang hanya perlu ke Homi CurryPuff untuk tapao karipap pilihan dengan diskaun 10-15%. Dengan harga RM10.50, korang akan dapat 3 jenis karipap iaitu karipap kari ayam, non-spicy chicken dan sardine dari Homi CurryPuff The Gardens Mall atau Aeon Taman Maluri.

Details: 3-Piece Chicken Curry Puff / Sardine Puff / Chicken Puff

3. Ah Gong Laksa

Hantu-hantu laksa mana? Masa nilah kita nak enjoy kaw kaw laksa daripada Ah Gong Laksa dengan diskaun sehingga 41%! Cuma bayar RM19.90 je korang boleh dapat 2 mangkuk laksa tanpa bocor poket.

Redeem di Ah Gong Laksa Taman Mount Austin, Johor Bahru dengan baucar Laksa Set for 2 Pax

4. Kek Sarawak Cake Moments

Sebagai Fave user, korang boleh redeem 1 free regular cake dengan pembelian 2 Premium Kek Lapis Sarawak dari Cake Moment bermula 10 pagi hingga 10 malam setiap hari. 

Tebus baucar di Buy 2 Premium Sarawak Layer Cake, Free 1 Regular Cake

5. FlowRider 1Utama

Pemegang MyKad boleh enjoy 11% diskaun untuk sesi 1 jam bermain FlowRide di 1Utama. Cuma bayar RM49 untuk dewasa dan RM45 untuk kanak-kanak, korang akan dapat surfboards dan loker. 

Tebus di 1-Hour FlowRider® Session for 1 Adult 

6. Lost World of Tambun

Dapatkan tiket masuk ke Lost World of Tambun Theme Park dengan bayaran RM109 termasuk aktiviti seperti Lost World Hot Springs Night Park, Paddle Boat Ride, aiskrim dan set makan tengah hari!

Baucar kenalah redeem melalui Zeenath Tour untuk dapatkan e-ticket ke lokasi tersebut. Tapi pastikan korang reserve 3 hari sebelum tau. Promosi sah sehingga 31 Disember 2022.

Maklumat lanjut di Super Saver Package: Lost World for 1 Adult

7. GAX Water Sports Village, Johor Bahru

Yang suka dan teringin bermain sukan air, korang dah tak perlu travel jauh-jauh sebab dekat JB pun ada. Dengan RM150, korang boleh enjoy 5 jenis sukan air, ATV, memanah, menembak dan free akses ke Forrest City Water Park!

Details tentang pakej boleh korang tengok di 5 Water Sports + ATV Ride + Archery + Water Park Acess + Lunch at GAX Forest City Johore for 1 Person

8. Staycation di Season Inn Hotel, Langkawi

Menariknya sebagai Fave user ni, korang boleh enjoy sehingga 48% untuk staycation di Season Inn Langkawi. Banyak sangat kan boleh jimat untuk travel kali ni? Cuma jangan lupa untuk book sebelum 21 Disember ni tau.

Details tentang promo ni boleh korang tengok di Langkawi: 2D1N Stay in Standard Queen Room for 2 Pax

9. Langkawi Jet Ski

Alang-alang dah dapat bilik murah dekat Langkawi, why not korang try jugak pakej Langkawi Jet Ski yang boleh didapati dengan diskaun sehingga 50%. Daripada bayar RM435, korang hanya perlu bayar RM216 je. 

Harga tu termasuk shuttle service dari Cenang Mall ke Jetty 101, boat transfer, free entry dan 30 minit Jet Ski Experience! Murah sangat kan?

Kenalah check-it-out apa lagi yang menarik dekat NAAM Paradise 101 Langkawi.

Raja Lepak

Read Previous

Stress Tunggu Jalan Rosak Tak Dibaiki, Penduduk Kampung Pakat Tanam Pokok Pisang Tengah Jalan

Read Next

Nampak Entiti Macam Filem Opera Cina Masa Lalu Kawasan Bukit Kelicap, Kawan Siap Meracau Cakap Cina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *