‘Dah Besar Makin Segak’, Pelakon Cilik Karate Kid Curi Perhatian

Masa CT kecik dulu, suka gila tengok cerita yang ada Jackie Chan. Yang paling memorable untuk CT cerita The Karate Kid yang ada anak Will Smith tu. Fuh, memang fenomena la.

Nak pulak Justin Bieber yang nyanyi dia punya OST. Lagilah CT melayan.

Antara banyak-banyak watak budak dalam tu, korang ingat tak watak Cheng dengan Mei Ying?

Baru-baru ni CT adalah buka TikTok dan kemudian ternampaklah satu post ni. Rasa macam kenal, tapi lupa dekat mana. Bila tengok komen, barulah sedar yang itulah Cheng. 

Dah besar, makin hensem korang!

Tapi, ada satu yang tak berubah. Muka dia dari dulu sampai la ni sentiasa serius je. Macam nak gaduh je rupanya. Hadoi. Ramai juga yang puji kehenseman beliau tu.

Sekarang Cheng atau pun nama sebenarnya Zhenwei Wang banyak berlakon dalam filem aksi. Contohnya kalau korang perasan dia ada berlakon jadi bodyguard dalam filem Vanguard yang pelakon utamanya Jackie Chan.

CT tahu mesti ramai yang rasa dia dah jumpa jodoh kan bila tengok glow up Cheng ni? Jangan risau, CT pun rasa benda yang sama ;p

Eh, btw korang tahu tak goal keeper lejen dalam cerita Shaolin Soccer kena gam dengan kerajaan China? Korang boleh baca: Goal Keeper Lejen Shaolin Soccer Kena Gam Dengan Kerajaan China

Raja Lepak

Read Previous

Myvi Memang King, Rilek Je Towing Lori Rosak

Read Next

40 Cawangan Baru Starbucks Akan Di Buka Termasuk Di Perlis!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *