Netizen Puas Hati Tengok Polis Ajar Pemilik Motor Yang Modified Ekzos

Dari dulu lagi, isu modified ekzos memang tak pernah habis. Walaupun dah ada peraturan yang melarang, masih ada lagi yang buat. Tak insaf betullah.

Paling bengang bila dah malam barulah meriah dengan bunyi-bunyi ekzos modified ni. Habis throttle diram-ramnya sampai boleh berdarah telinga dibuatnya.

Tapi baru-baru ni viral satu video yang tunjuk seorang polis dengan selamba je ram throttle dekat telinga seorang pemilik motosikal yang modified ekzos dia. Mungkin sebab dah geram sangat, tulah habuannya.

Tapi kalau dalam video pun dah terasa bingit, apatah lagi depan depan. Confirm terganggu punyalah kalau dia ram masa malam. Orang yang tak ada sakit jantung pun boleh dapat sakit jantung.

Walaupun ramai yang puas hati dengan perbuatan polis tu. Tapi masih ada yang kata kesian pecah telinga gegendang budak tu. Eh, hello??

Bagi CT biarlah jadi pengajaran. Baru dia tahu yang ekzos dia memekak tahap macam mana kan? Sorang punya pasal, ramai yang tanggung akibat.

Elok juga, ram dekat orang yang jual dan tolong modified kan benda haram ni. Biar dia taubat sikit.

Yang ada hasrat nak modified motor tu, beringat sikit. Korang mungkin boleh dipenjarakan tau atau juga didenda sampai RM2,000. Tak pasal-pasal je.

Baca lanjut dekat sini: Suka Modified Ekzos? Siap Sedialah Nak Kena Penjara 6 Bulan

Raja Lepak

Read Previous

Tahu Result Lepas 10 Minit, Ini Cara Mudah Guna Kit Kendiri Ujian Air Liur COVID-19

Read Next

KhairulAming Racun Netizen Beli Steamboat Grill, Tak Sampai Sejam Dah Sold Out

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *