Kentut tengah live, serius malu tahap dewa

Image result for Wendy Williams fart"

Kentut sudah sinonim dengan manusia. Manusia mana yang tak terkentutkan, kucing pun terkentut juga. Kalau badan dah masuk angin tu kentut lah cara nak keluarkan angin selain sendawa. Haaa tapi bab kentut ni kalau kita tahu bukanlah suatu yang menyenangkan. Kalau dapat kentut senyap, bau pulak, pehhhhh mau pengsan.

Kentut seperti kita tahu adalah proses mengeluarkan gas dalam tubuh yang berlaku secara semula jadi. Sekiranya ditahan, ia akan membahayakan kesihatan korang sendiri. Walau bagaimanapun, anda juga tidak sepatutnya melepaskan gas maut ini. Pastikan korang kentut apabila sedang bersendirian. Walaupun anda mahu kentut di khalayak ramai, cuba pastikan kentut anda tidak berbunyi.

Image result for Wendy Williams fart"

Kerana kalau kentut berbunyi makanya korang akan menjadi bahan jenaka dan kejadian itu akan melekat dengan diri korang. Sekarang, jika kentut di khalayak ramai memalukan, kini bayangkan perasaan seorang pengacara ini bernama Wendy Williams. Dia bahkan menarik perhatian di hadapan berjuta-juta penonton kerana pada ketika itu dia sedang melakukan siaran secara langsung.

Bagi mereka yang tidak tahu, Wendy adalah penyampai gosip yang mengkaji semula kehidupan selebriti Hollywood. Pada masa itu, seperti biasa dia membawa segmen “Topik Panas” dengan semangat. Dia mengkaji pelbagai gosip selebriti paling hangat di dunia sepanjang minggu lalu.

Bagaimanapun, cara Williams duduk menarik sedikit perhatian. Dia melangkah kaki dan duduk di sebelah (mengiring pinggul). Bukan itu sahaja, dia juga sedikit menaikkan punggungnya. Korang rasa bila orang duduk kat kerusi dan buat macam tu biasanya nak buat apa?

Image result for Wendy Williams fart"

Yep Ini adalah kedudukan biasa kita ambil ketika kita ingin kentut dalam kedudukan duduk. Jelas sekali, sebelum bunyi kentut cukup jelas, ketika Wendy bercakap. Walau bagaimanapun, dia seolah-olah cuba menjadi profesional dan mengabaikan suara itu. Wendy terus bercakap dan mungkin berharap tiada siapa yang akan mendengar bunyi kentut itu.

Sayangnya, para netizens semuanya lebih bijak. Kejadian itu ditangkap pantas golongan netizen sehingga ia menjadi viral di media sosial. Penyampai berusia 55 tahun ini telah menjadi jenaka ramai orang. Mereka tidak menyangka bahawa seorang pengacara akan kentut semasa siaran langsung.

Kebanyakan netizen meninggalkan komen yang melucukan malah ada yang menulis, “Momen yang terbaik adalah bunyi broooooootooboroottototot”. Ada juga yang memberikan komen “Orang Eropah kentut juga yer..”.

Ada juga yang cuba menjelaskan situasi katanya, “Dia buat macam tu tak nak bagi kentut dia berbunyi,” dan ada juga memberi komen, “kentut ini akan buat dia lagi bertambah kaya.” 

Image result for Wendy Williams fart"

Mengetahui dirinya menjadi subjek viral, Wendy menafikan kejadian dalam episod seterusnya. Dia menegaskan bahawa dia jarang kentut. Dia menjelaskan bahawa kedudukan duduknya pada masa itu untuk membuat pernafasan lebih mudah. Wendy berkata bahawa dia telah biasa duduk seperti itu selama 11 tahun. Itulah kebiasaannya apabila menjadi tuan rumah program, dan bukan kerana dia ingin kentut.

Image result for Wendy Williams fart"

Haihhh cara duduk pun boleh timbul pelbagai spekulasi kan. Hahahaha tapi sememangnya kalau kentut tengah live confirm viral nak-nak zaman sosial media ni. Apa-apa pun korang kalau kentut tu kene pada tempat dan masanya yer. Jangan main kentut sebab kat Malaysia ni orag sensitif dengan kentut. Hehehehe

Raja Lepak

Read Previous

Hidung tumbuh dekat dahi? Biar betul!

Read Next

Giler kreatif, pendedahan cara songlap makanan dalam pawagam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *