Netizen Geli Hati Dengar Cerita Milo Pasir Pun Kena Rembat

Kalau ke pasaraya, antara barang yang selalu jadi mangsa curian ialah milo. Maybe sebab harganya yang mahal jadi punca milo selalu dicuri sampai ada pihak pasaraya terpaksa lock paket/tin milo yang dorang ada dalam kabinet.

Baru-baru ni viral jugak sharing sorang abang ni yang meniaga ais kepal milo. Nak tunjuk yang memang dia guna milo dalam hasilkan ais kepal tu, dia pun letaklah beberapa paket milo yang bukannya isi serbuk milo betul, tapi isi pasir je pun.

Lepas tu dia pun pergilah tinggalkan kedai kejap. Balik tu tuptup daripada 6 paket milo terus tinggal 2 je geng. 4 paket dah kena rembat ntah dengan siapa.

Bila dia share kat FB, memang ramailah yang geli hati. Kenapalah si perembat tu tak terfikir yang takkan lah peniaga tu nak letak milo betul kot depan tu.Penat rembat sampa 4 paket, sekali dalam tu pasir.

Kesian jugak sebenarnya. Hadoi.

Tapi ada benda yang CT rasa si perembat ni ada ihsan jugak. Sebab dia tinggalkan 2 paket kat peniaga. Cuba bayangkan kalau dia rembat semua, peniaga tak boleh lah nak display dah kan?

Dan kekecewaan yang dia rasa bila buka paket milo tu nanti pun CT rasa berganda-ganda.

Raja Lepak

Read Previous

Uiyo, Lepas Ni Boleh Guna Fingerprint Je nak Start Motor

Read Next

Spot Viral KLIA Ditutup Lepas ‘Kumpul’ Banyak Sampah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *