Bomoh Cantik Ini Jana Pendapatan Ratusan Ribu Sebulan Dengan Hanya Baca Jampi

Kalau sebut Mak Esah, ramai yang akan terbayang bomoh perempuan yang dah berusia kan?   Walaupun hari tu pernah viral pasal bomoh muda awal 20-an buat ritual dekat kondo, hari ni CT nak cerita pasal satu Mak Esah moden ni.

Dekat Singapura, sorang Mak Esah ni memang femes gila. Bukan sebab ilmu dia power ke apa, tapi sebab dia cantik gila, dan muda!

Korang tahu tak dalam sebulan berapa je bomoh moden muda & cantik dari Singapura ni boleh dapat? 

Dengan hanya baca mantera, tilik kad nasib, jual anak patung berhanti dan buat lilin bentuk kemaluan, dia boleh jana dalam 70 Dolar Singapore tau. Kalau convert ke duit MYR, mau lebih 200k jugak korang!

Gelar diri sebagai DarkWitchBambi, Bambi ni ada jugak jual buku mantera yang bolehkan sesiapa yang nak jumpa orang mati atau pun ‘kenakan’ orang yang masih hidup tu buat sendiri.

Kalau ikut kata Bambi, anak patung yang beliau ada sebenarnya hidup dan dibuat dengan bantuan seorang individu yang ada hubungan dengan satu pasangan dekat US. 

Kalau korang ingat pelanggan Bambi ni lelaki, korang salah. Sebab Bambi kata yang datang jumpa dia biasanya perempuan dan selalunya masalah dorang adalah berkaitan dengan cinta.

Dari kecik lagi Bambi ni boleh nampak benda yang orang lain tak nampak. Tapi 2019 jadi tahun yang mana Bambi ni serius dengan passion dia dekat ilmu ghaib ni dan tinggalkan kerjaya dia sebagai guru.

Bila tengok Bambi, CT macam hmmm inilah bomoh paling cantik pernah CT nampak. 

Kredit imej: Dark Witch Bambi

Raja Lepak

Read Previous

Lelaki Mencicit Lari Bila Nampak Entiti Rambut Panjang Dekat Hujung Jambatan

Read Next

Nak Settle Hutang Ah Long, Lelaki Kantoi Bakar Kereta Untuk Claim Insuran

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *