Semangat pagi-pagi tengok adik menari lagu Didi and Friends

Ragam adik-adik sekolah sebenarnya mudah buatkan kita terhibur. Selain mencuit hati ia buat kita terkenang zaman kita sekolah dulu kan. Pastinya macam throwbck lah. Nasib baik dulu tak ada teknologi advance dan aplikasi yang mengundang viral. 

Macam video adik ni yang lead menari dengarnya macam lagu dari program televisyen kanak-kanak Didi and Friends;

Khusyuk dia menari, mungkin nak hilangkan ngantuk kot ye lah sekolahkan kena bangun pagi-pagi.. hehehe apa-apa pun adik sememangnya berjaya menghiburkan hati min dan ratusan ribu pelayar di laman sosial dan mungkin lepas ni berjuta.

Video lucu pelajar sekolah sering menjadi perkongsian dalam laman sosial. Nak-nak kalau da masuk musim sekolah ni memang banyaklah ibu bapa dan cikgu millennial ni merakam ragam lucu anak-anak serta murid mereka.

Macam video ni;

Comel je adik ni cakap loghat Kedah dengan mak dia yang tanya pasal hari pertama persekolahan. Memang pekat loghat dia, dia habaq “makanan pun beli sendiri naa, pakai kain ni ambik wuduk pakai sembahyang basah…” buat semua orang terhibur sungguh malah, menjadi antara video yang viral untuk Januari 2020 ini.

Satu lagi yang berjaya menambat hati warganet adalah adik comel tudung singkat, 

Posting bergambar ni memang menarik perhatian sebab melihat adik comel berumur 2 tahun khabarnya dah pergi sekolah tetapi kena tahan cikgu sebab pakai tudung singkat. Posting ini juga menjadi antara yang viral untuk tahun ini dan banyak thread yang sangat amazed dengan kecomelan adik ni. Ada juga yang reply gambar ragam adik ni masa kat sekolah macam tengok phone masa rehat dan gambar dia cabut tudung dalam kelas.. heheh serius memang comel adik ni.

Raja Lepak

Read Previous

Kisah disebalik misteri seram Leap Castle

Read Next

(JANGAN KETAWA) Selok sangat nak membawang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *