Pitza Lokal Air Tangan Chef Italy, Lembut & Padu!

Ada yang dah pernah try Pitza? Mesti korang tak cukup sekotak? Roti pizza yang lembut dengan sos & topping yang berkualiti, orang diet pun tak boleh tolak! Bau dari jauh pun dah boleh terjebak makan sekali! 

Ada 3 jenis flavours yang Sis Eqa dah try kat sini! Semuanya sedap-sedap belaka! Rugi tak try! 

Crust pizza ni homemade & flavours yang ada adalah  resepi  daripada 4 orang chef & owner Pitza ni sendiri! Bukan calang-calang ya! 

Truffle Lovers 

Flavour ni memang di reka khas untuk vegetarian. Bahan yang digunakan berasaskan sayur & buah. Ada mushroom, truffle oil & olive. Sangat sedap walaupun hanya sayur-sayuran sahaja! Lain daripada yang lain! 

Supreme 

Sape peminat daging & sosej, boleh order flavour ni sebab memang tak kedekut bahan. Siap double filling lagi! Cheese jangan cakap lah, memang MELIMPAH! Cheese lover mesti suka! 

Apa yang bestnya pasal pizza kat Pitza ni, tak perlu masak lama pun untuk korang yang order delivery tu! Confirm korang belum sempat lapar, dah sampai dulu! Hihi 

Haaa tengok lah kejadian Supreme & Truffle Lovers ni! Sumpah meleleh air liuq Sis Eqa ni, haihhh nak repeat order lagi! 

Setiap pizza akan dibekalkan chilli flakes & extra cheese dalam paket kecil. Sis Eqa rasa berbaloi harga dengan apa yang kita boleh dapat daripada Pitza ni! 

Rasa macam makan pizza mewah dari Italy. Memang penuh & terasa semua bahan yang ada dalam setiap gigitan pizza ni! Haihh PADU TERUK! 

Pesto Chicken Avocado 

First time Sis Eqa makan pizza avocado ni TERUS JATUH CINTA! Makk aihhh SEDAP GILER! Tak cukup sekeping, siap berebut-rebut lagi dengan colleague! Hihi 

Homemade crust Pitza ni memang MANTAP! Sumpah berselera makan! 

Korang boleh order kat sini http://pitza.beepit.com/ atau http://pitza.storehub.me/ atau Foodpanda delivery.

Kalau dah order nanti, jangan lupa share 1 slice dengan Sis Eqa okay! Hihi Enjoy your pizza! Nak tahu lebih lanjut, tengok kat Pitza. Nah Sis Eqa belanja sikit video Pitza ni.

Raja Lepak

Read Previous

Kafe Klasik Melayu, Unik & Instagrammable!

Read Next

Bosan Dekat Rumah? Jom Buat Aktiviti Yang FUN & Chill Ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *