Jambatan Ke Paya Bakau, Epik & Unik Sangat!

Ada ke orang Sabah yang tak tahu lagi Pitas Mangrove Rosob ni? Ada jambatan paya bakau yang dah diubah suai jadi cantik & epik sangat! Sesuai kalau nak jalan-jalan petang, rehat kan minda kat tempat sunyi & tenang ni. 

Kredit: Orkedmerahjambu 

Sepanjang jalan jambatan dikelilingi pokok paya bakau. Siapa tak tahu pokok paya bakau tu macam mana, boleh lah datang sini. Time sekolah dulu kan tengok dalam buku je hihi  

Kredit: KK City 

Kalau nak #OOTD kat tempat ni dikira Instagrammable jugak! Bila dah upload kat socmed nanti, confirm orang akan tanya kat mana hihi 

Kredit: Justinlingg 
Kredit: Justinlingg
Kredit: Justinlingg

Bila dah habis PKPB nanti boleh lah pergi. For now, stay at home dulu okay! Fight Covid-19! 

Kredit gambar utama: Justinlingg 

Admin

Read Previous

Lepas Bersukan, Wajib ‘OOTD’ Kat SPACERUBIX

Read Next

Dating Ala-ala Korean-Style Kat Pola-Dola!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − three =