The Artisan Haven Jual Barang Kraf Secara Online

Sejak musim-musim Covid19 ni, banyak tempat dan bisnes kraf tangan ni terpaksa ditutup. Ada yang masih beroperasi tapi kurang mendapat kunjungan. Lagipun kebiasannya yang banyak menaikkan bisnes kraf tangan ni kan pengunjung dan pelancong dari negara luar yang datang ke Malaysia. The Artisan Haven, Digital Mall ambil langkah bantu peniaga-peniaga ni untuk terus berniaga secara online. Antara kedai barangan kraf & buatan tangan yang ada: 

Candle Pit Shop 

Kat sini ada jual homemade lilin dengan pelbagai bau yang confirm wangi & fefeling relaxing je! Ada macam-macam design yang cantik & sesuai dijadikan hiasan kat rumah. Kalau nak tahu ada flavour apa, tengok kat sini.

Founder Candle Pit Shop

GoCheeks 

Sis Eqa suka kedai ni sebab ada jual macam-macam design face mask yang cantik! Penggemar handmade item mesti grab semua design kat sini! Rasa macam nak beli semua, tak boleh pilih. Jahitan yang kemas dan cantik! 

Nak tengok banyak lagi design face mask yang latest? Usha sini.

Selain tu, GoCheeks juga ada buat handmade item yang lain. Ada beg & scarf!

Founder GoCheeks & barangan buatan tangannya

Kalau korang nak tahu banyak lagi kedai & barang-barang yang ada kat The Artisan Haven ni, boleh pergi jenguk sendiri kat sini okay! Sis Eqa harap penggemar kraf & hasil buatan tangan dah boleh bertenang & shopping online dengan happy okay! Jumpa lagi next entry!  

Raja Lepak

Read Previous

Ice Skating Pertama Kuala Lumpur

Read Next

Lauk Pauk Kampung Memang Win! Confirm Licin Pinggan!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *